Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
4 posty 6 komentarzy

Grzegorz Talar "Andarian"

Grzegorz Talar - Zastępca Redaktora Naczelnego oraz Dyrektor ds. Rozwoju Nowego Ekranu

Prace techniczne.

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Po kilku godzinach serwis znowu funkcjonuje.

Witam wszystkich.

Prowadziłem w nocy prace na serwerze. Wczoraj o 20 zamieściłem informację, że między 22, a 3 rano mogą się nie zapisać artykuły i komentarze. Niestety moje obawy okazały się uzasadnione. Wykazałem się niekompetencją i popełniłem błąd. Był on wynikiem wielkiej chęci z mojej strony, żeby serwis funkcjonował jak najlepiej. Jak pokazała praktyka - "Nadgorliwość jest gorsza niż faszyzm". W efekcie mojej pomyłki nastąpiło uszkodzenie bazy danych. Całą noc przywracałem dane z kopii zapasowej, którą zrobiłem. Niestety nie wiem, czy wszystkie informacje udało się odzyskać. Z całą pewnością utracono to, co pisaliście po godzinie 22. Jest to moja i tylko moja wina. Mam nadzieję, że pozostałe treści są w porządku. Jeżeli zauważycie, że mimo wszystko brakuje czegoś (oprócz utraconych początkiem marca danych, na odzyskanie których nie mam wpływu) to bardzo proszę o informację. Nasza firma hostingowa również przeprowadza codzienną archiwizację bazy danych. Jeżeli dane odzyskane z mojej kopii zapasowej okażą się niekompletne będziemy prosić firmę hostingową o przywrócenie i wersji ostatniej kopii.

Za wszelkie utrudnienia gorąco przepraszam, jak już napisałem są one winą mojego braku doświadczenia w zarządzaniu serwisem takich rozmiarów.

Z poważaniem,

Grzegorz Talar "Andarian".

KOMENTARZE

  • BLOKADA
    To nie lepiej zablokować możliwość wpisów z pojawiającym się okienkiem informującym o przyczynach ?
  • @Ultima Thule 21:45:59
    Aby wprowadzić taką blokadę trzeba by również wstrzymać prace portalu. Co więcej, trzeba by jeszcze przerobić kod, by to umożliwić.
  • @Grzegorz Talar 21:53:53
    Czy działa jeszcze mechanizm "czerwonego paska" ?
    Idealnie nadawałby się do powiadomienia o konieczności wstrzymania się
    od wpisów i przerwania pracy nad notkami.
    Zawiadomianie w postaci zwykłej notki (nawet jeżeli ma bijącą w oczy grafikę) może nie być odcztane, bo notka , tak jak wczoraj też już się nie
    otwiera.
    A poz tym O.K. ! Ucz się.
  • @andrzej61 20:37:56
    Niech żyją prace techniczne !!!
    Dają czas na zdobycie materiałów bez konieczności odrywania się od pracy by odpowiedzieć j.w @andrzej61.
  • @cyborg 12:00:53
    Przywrócę czerwony pasek na takie okazje. Szczerze powiedziawszy zupełnie zapomniałem o tym, że on istnieje.
  • Brak koordynacji, smród
    Przykre jest, że wczoraj Pluszak zaczął wysyłać listy z zaproszeniem na nowyekran.net
    Jak przeczytałem taki list to wszedłem z radością i chciałem gdzieś o mojej radości napisać, a tu znowu niezapowiedziana przerwa techniczna.

    Jakoś mi się ta przerwa o tyle nie podoba, że przecież akcję wysyłania powiadomień o nowym adresie można powiązać z zawieszeniem nowego ekranu tylko wtedy, jeżeli chce się czytelników ostatecznie zniechęcić do NE.

    Z góry nie wierzę, że akcję "poprawy" NE uzgodniłeś z Pluszakiem.
    Przecież nikt życzący dobrze Nowemu Ekranowi nie zaprasza czytelników na zawieszony NE.
  • @Bum Tarara 04:15:41
    Z przykrością więc muszę poinformować, że w niedługim czasie te funkcjonalności wrócą. Gwiazdki zamierzamy w dalszej perspektywie przerobić dość znacznie, ale to już inna historia.
  • @Andarian 16:36:11
    Testujemy kilka rzeczy.
  • @Andarian 17:05:17
    Dlaczego nie działa mój blog? Nie mogę połączyć się z komentarzami? Nie wyświetlają się moje artykuły? Proszę o wyjaśnienie i usuniecie usterki.
  • @Mind Service 18:50:08
    Winą tego stanu rzeczy jest rekonfiguracja DNS na serwerze. Blog powinien działać w przeciągu kilku godzin. Niestety nastąpiło małe nieporozumienie i zamiast zmienić ustawienia wczoraj wieczorem dokonano tego dopiero dzisiaj rano. Maksymalny czas zmiany wynosi do 24 godzin i jest on zależny od miejsca, z którego użytkownik łączy się do internetu.
  • @Andarian 19:37:44
    No i w końcu zaczął działać. Następnego dnia. Naradzie skutecznie mnie ta blokada zniechęciła do pisania. Ja rozumiem, że różne rzeczy testujecie i uruchamiacie - ostatnio zauważyłem reklamy na pół ekranu i kilkakrotne wydłużenie ładowania strony. Nie można o takich pracach informować wcześniej? Może byście skoncentrowali się na funkcjonalności nE, czyli coś dla ludzi?
  • @Mind Service 05:44:39
    Bardzo mi przykro z powodu ostatnich problemów, nie miałem z nimi nic wspólnego. Na chwilę obecną musimy opracować procedury dotyczące wszelkich zmian na portalu. Niestety, ale wiele rzeczy dzieje się równocześnie, wiele rzeczy trzeba zrobić i czasami pojawiają się z tego tytułu błędy i nieprawidłowości.
  • @Andarian 12:24:02
    podobna notka, taki sam emblemat,

    trzeba przeglądać obie.
  • !?
    Sklep.nowyekran.net przenosi na sklep.nowyekran.pl (3ob).

    Kilka dni temu tak się nie działo. Ktoś ustawił przekierowanie. Tylko w jakim celu??
  • @mirakles 12:20:40
    kwestia prac technicznych i uruchomienia sklepu... obecnie sklep już działa.

OSTATNIE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930